bad sounds kills good music

nu har jag slingat mitt hår, haha blev ganska nöjd må jag säga!
imorgon äre stan som gäller, först kolla julklapp till älsklingen :D & sedan bio med klassen haha heavy shit det asså! :D

asså muuusik, varför är det så bra & man måår så bra av det, ääälskar det, man bliir så happpy liksom! :D hahahaha! nu blev jag skit pigg igen. haarregud, jag & hanna började med våra energidrycker tidigt idag asså, första blev kl 8 typ. hahahaha  sen rullade det på sakta men säkert som vi fyllde våra magar med våra koffein saker ! helt ärligt, tror vi börjar bli beroende? :P hahahha !

shululululululuuuuu , fuuck U! ( a )

det har faktist varit en bra dag idag, lite jobbigt att jag har loosat mina vantar, blev faktist lessen över det =( klantig jag e, om jag har tur hittar jag kanske dom imon!? HOPPAS! :D

hej sveeej så länge, sa den bänge till det pårökte som satt & små krökte i ett hörn fullt med sprutor som togs imot av mutor! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fattar inte hur du kan vara så duktigt på såna dära hårsaker:) ja försökte slinga mitt hår häromdan men de va ju skit svårt, gick ju inte alls:o:p

<3

2008-12-18 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0