det var ett tag sen nu , de må jag säga! ;D

har liksom en till blogg som jag ska försöka skaffa mig til till.. haha!

det kommer att stå ungefär likadant i båda bloggarna, ska bara testa vilken som känns bäst att ha! ;) så här kommer inlägget från min http://litsen.bloggagratis.se/

ett tagsen man skrev nu, haha ! så får komma igång på riktigt nu!

igår va det en mysig dag med min familj & moster, hennes man & lillkusinen, vi va och åt på Bryggeriet, skit go mat faktist! :) sedan gick vi en sväng runt avenyn och sedan bar det iväg mot lisebergshallen, där vi kollade på en komediteater, va den hette kommer jag ej ihåg, haha!

jag gick och mötte mina damer vid bergakungen senare på kvällen, dom hade tittat på Twilight, båda va typ döds kära? hahaha! den va tydligen värd att se! ;D sedan åkte vi hem, & då gjorde man inget vättigt heller. det va en bra dag igår!

Idag vaknar man med världens träningsvärk i hela kroppen, & knät bränner fortfarande, känner mig fan helt mörbultad, haha! men idag kanske det blir party i partille, det verkar vara lite tvek på det fan! :( men man får göra det bästa utav det liksom!:D KÖSS & HAJ ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0