fredag

varit på torget & 421 med märtisfjärtis, sen åkte vi till solhuset så jag fick sola lite, och utanför träffade vi mongotjorv en hanna & hennes gang, hahaha. nu är jag hemma ska snart hoppa in i döschen och  väntar på mat.

nu har vi lite nyårs planer & affärsplaner. så vem vet vem som gör vad på nyår & vem som tjänar päängaar ;D haha

jaja, tjippivipp så länge ! :D


jag saknar sommaren.
värmen, de lyckliga skratten, de ljuma kvällarna & den sköna stämningen.
nu är allt ett minne blott, vi kommer ihåg det i våra minnen & ser leénderna & den solbränna hyn på fotografier.
jag vill ha tillbaka allting, bad & sol, basket kvällar & galna nätter, fest & svala kläder!
nu får man bara hoppas på en bättre tillkommande sommar med mer möjligheter.

tack & hej solariumbrun tjej! hahahaha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0