it seems real to me!

nu får jag bikta mig lite i denna bloggen också.
december månad? va är det med den egentligen? allt som man inte vill ska hända händer då. det verkar vara så, det har vart något nu dom senaste 4 december månaderna. jag vill vara glad & må bra och vara posetiv till allt. jag är alltid den som ska bry sig om hur folk mår, men vem fan bryr sig om hur jag mår egentligen? nästan alla e så egoistiska, man ska hjälpa dom med deras jävla problem fram & tillbaka, men sen när det kommer till en själv då är det ingen som vill lyssna. men jag ska absolut inte dra alla över en kant, det finns några få som lyssnar och bryr sig. & dom personerna är guld värda!

men aa, speciellt du. om jag har fattat dig rätt så är du en sådan person som bara du själv lyckas sita undan problem & inte mår dåligt så är allt perfekt! för du verkar inte bry dig om någon annan än dig själv. jag fattar inte hur jag kunde missa en sån stor del av en personlighet som jag verkade missa i din. men alla är vi mänskliga och kan göra fel, så nästa gång ska jag försöka att slippa göra samma fel igen och lära känna personen på riktigt!

men nuuu får ni andra ha det så bra. känner mig lite lättad att jag har fått ut en del av mina tankar & känslor här. hihi!
pusspusspuss & hej.

Kommentarer
Postat av: hanna

förstår dig, de är nåt med det, imån vill ja att du berättar allt som hänt sedan vi sågs senast. du är en pärla tjejen <3

2008-12-16 @ 23:06:43
URL: http://anzen.blogg.se/
Postat av: SOFIA!

tack tjejen, ja du ska få veta allt & lite till! :) hihi!, du är en white shinin' pearl! <3

2008-12-17 @ 07:43:00
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0