julafton!

allt började med att man vaknade på morgonen vid 10-11 tiden, som min bror sagt att vi skullle gö. tog upp det som fanns i julstrumpan, men jag vann inget på den trisslotten, hahaha sedan åt vi gröt till frukost, efter det satte vi oss vid granen och öppnade lite paket. ;D gör fina! efter det gjorde jag mig iordning lite & gick ut o mötte martina för vi skulle byta julklappar, hahahaha & ni kan ba gissa vad jag fick av henne! man tackar så mycket, :D men vad den ska heta har jag inte kommit på än :P efter ett tag gick jag hem så satt vi o glodde på kalleanka som man alltid gör kl 3 haha :D o efter det gjorde ma n sig iordning lite till så man blev klar.

vi åkte hem till moster jill där va det i full gång, först var det en liten frågesport. vår släkt är väldigt fantasirika! :D efter ett jävla pyssslande och tänkande med det hade vi ett litet avbrott, vi dansade runt granen. & lite i huset också hahaha, såg skit fullt ut, sist vi gjorde det så var vi alla små men nu är det nästan bara vuxna människor som skuttar omkring! roligt iaf, sedan kom den efter längtade maten, haha satt där ett tag åt & tjötde bara! när vi hade ätit färdigt var det dags för bordshockey tunering, fortfarande är släkten inte som alla andras. haha, efter mycket om & men o slitande och skrikande så kom jag & pappa i final o blev 2a, haha gryyyymt! :D o sen va det massor med mer saker kaffe & bullar & spel, sång o hela baletten, tack för en god jul! :D  älskar er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0