om det ändå funnits svar till allt

den 21 december, idag är det exat 4 årsen, det är så skrattretande att något som hänt för så längesen fortfrande känns som om det hände idag. jag har fortfarande inte fått nåt svar om varför det hände, men man får inte svar till allt här i livet.

men jag kom iaf hem för en liten stundsen från erika, vi satt o glodde film o käkade godis med martina & sophia också! mysmyss,men jag har fått munsår o det gör ont som fan & jag vill ba få bort det. men imon så ska jag & mamma åka o kolla lite julklappar och så. chill i dill! senare på dagen skall vi in till stan, ja martina sophia o natte &kolla mer julklappar &jag ska kolla kläder till julafton & nyår, hoppas jag verkligen hittar nåt för jag ar inte fastnat för nåt alls nu när jag suttit o kollat på nätet. tråkigt som fan, men  nu ska ja iaf lägga migo försöka läsa ut min bok, gömda. det är grymt bra faktist, man blir så arg! haha

men najjtnajjt, sov så gott . pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0