shuulään

hej hopp gummisnopp, nu är jag hemma från matchen, vi vann. nu ska jag reta min kära far att timrå förlorade. mys;b

dagen började med att jag martina och erika åkte till LP och handlade lite mat för imon, för imon e det ju nyår. ett nytt år, nya händelser med nya tag. känns väldigt skönt. men iaf, efter vi handlat så gick jag och solade. påvägen dit träffade jag mina sötnosar :D och när jag hade solat klart så sitter jag och väntar på musik på martina och erika, haha då satte sig en tant brevid mig, så fick jag bara en sån tanke på den reklamen där dom pratar med sig själva i framtiden. haha gör kul va det. men sen kom mina darlings, så åkte vi in till scandinavium och käkade på makkidonken, efter det var det match tajm liksom. frölunda vann som sagt. härligt härligt.

imon så ska man till torget igen för typ 1000 gången på en vecka haha, vi ska köpa glitter spray till håret. så det ser ännu mer nyårs aktigt ut, :D ska bli så trevligt att fira in det nya året.

snart börjar man skolan igen också, känns ju mindre kul ba en vecka kvar eller nåt. men ska bli kul och träffa dem flesta igen. men nakdelen är att då startar stressen och allt igen med plugg osv, men de e ju ett nytt år och nya möjligheter så ska försöka vara mer skötsam med skolan faktist, plugga mycket mycket mer och inte försöka hitta på nåt annat just då som är mycket roligare. och börja träna som ett djur ska jag med, innan resan haha, hoppas jag får ett nytt årskort på gymmet, annars kan jag ba träna till den 29de februari eller nåt, o de e ju värdelöst haha.

nu det nya året ska vi ju vidga våra vyer också hahahaha, heavy shit ;D

men ska försöka sova tidigare idag så jag pallar trycket imon, i natt somnade jag typ 5. haha kunde fan inte sova, så jag låg och filosoferade om livet;D och målade en massa. menmen,

GOTT NYTT ÅR ALL'ESAMMANS!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0