Snart är det här

snart är det julafton, & den kommer spenderas med familj & släkt. det ska bli såmysigt. länge sen vi var samlade.
goood mat, musik, skratt och lycka. det är juu vad julen går ut på. :D
idag var jag & mamma & handlade lite smått och gott till jul. sedan åkte jag & martina till torget & hittade lite mer smått & gott, jag hittade en siden tröja ja ska ha på julafton & lite annat skoj till familjen. när ja kom hem satte jag mig & pyssla lite med paketen & dunkade musik.

på kvällen mötte jag & martina våran forslund haha satt & tjötade & gick en liten promenad sedan va det så kallt så vi gick hem till henne en stund & sedan kom sussan & teddy & hämtade oss :D så nuu e jag hemma!

imon ska jag & mamma till torget & kolla lite mer saker, sen ska jag sola. det ska blii så skönt, mamma e en räddare i nöden som har kvar massa gånger på sitt solkort så det ska jag tatta av henne så jag blir lite brun innan nyår iaf, & då kommer problemet vad skaman gö på nyår & vad ska man ha på sig, haha, mest panik på vad man ska ha på sig faktist. vad som händer, så det dyker alltid upp nåt, annars får vi sitta med min släkt haha najs ändå! :D

nu ska jag snart slagga trött som fean! :D naajjtiinajjtii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0