tjippivipp

lördagen har passerat förbi, nu är det liksom typ 3 dagar kvar på detta året, sjukt galet asså! hahha
men min lördag så ut så här, jag försov mig idag, vi tjejer skulle in till stan jag skulle möta martina kl 10 men jag vaknade typ 10 i 10, men jag klarade mig ganska bra ändå, mötte henne typ kvart - 20 över tio så jag e snabb när jag väl vill. haha vi mötta erika och rullade in till stan, det var ganska lungt till en början, sedan började folk strömma in, vi mötte sophia som kom en liten stund efter oss, oså var shopping rundan igång. efter mycket jobbiga omständigheter, som allt krigande, alla svordommar och spring och slit så fick vi alla tag i något, mina inköp var en ljusgrå kofta och en blå annan typ kofta. gör najs. :D och ni andra fick tag i tjusiga grajor. senare när vi var klara åkte vi till vasa och käkade, gott som tusan & vad som hände mer på vasa tänker jag inte ta upp här. hahahahaha. sedan åkte vi hem, vid 7 tiden mötte jag märtisfjärtis vi va o köpte gott gott på smycke sedan gick vi hem till henne och efter en stund kom erika, så började vi spela uno hahaha. najsnajsnajs. snart ska jag sova. det tar på krafterna och vara tjej o springa omkring på stan.  hahaha :)

imon skall jag sola hde jag tänkte senare får man ju se vad man hittar på! tack för en go dag! ♥

pusspusspuss!


baby, i know sometime it's gonna rain. but now it don't stoooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0