torsdag.

nu va julafton över nu är det bara nyår kvar.

idag händer inte så mycket, ska städa lite, så mamma blir happy :D senare vet jag inte. bara ta det lungt kanske cheka  någon film eller nåt & mumsa godis. :D
imon är det fredag ska sola & ta det lungt bara.
lördag ska vi in till stan & shoppa lite för julklappspengarna. & jag hoppas på att hitta något som jag kan ha på mig på nyår.
tisdagen innan nyår är det hockey som gäller, frölunda -  timrå med mamma pappa & martina.

efter nyår ska det bli hårda tag, ska börja träna som ett djur hade jag tänkt mig, miiinst tre gånger i veckan iaf tills mitt kort går ut, sen ska jag nog försöka fjäska med mamma&pappa så jag får ett nytt årskort :)

nu längtar jag tills jag blir 18 & efter resan,  vill ba komma bort ett tag. men det västa är att beyonce kommer  till göteborg den 11 maj & jag kommer hem den 13de, men man kan inte få allt i världen. haha

pusspusspuss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0