torsdag

nu är jag liksom finelly home my friends! haha, en goo dag. i skolan gjorde vi inte speciellt mycket , skratt o sånt ba typ liksom, VAR E BOXEN ? HÄÄÄR E BOXEN!!
efter skolan åkte vi till stan, hanna fick en rådgivare om mat på vagen, hon va änna söt den tanten ;D haha jag,hanna,sanna,johanna & amanda satte oss på café vasa och åt naaaatchoooos, ljuvligt gott! sedan åkte vi till nordstan & mötte upp bella bus & natta grus, hahahaha :D najs rim! :D o strödde runt där & leta julklappar. efter det kom kajsabaja så satte vi oss på donken & dom som inte åt natchos ( dumma som dom är ) hahahaha ;D åt . bio blev det lite senare med klassen, filmen var la helt okej. jag va så kissenödig den sista halvtimmen så jag höll på och dö. men nu är jag hemma och är glader igen :D imon är det dansuppvisning, skulle egentligen sjöngt men vi bangade det, så imon äre juuullov, & senare på kvälllen blire krök, fett chill faktist!:D

martina, säger TRE dig något? hahahahahahahaha, varför just TRE! :O du måste va speciell! :D

pusspusspuss / SOFFITOFFI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0