2 dagar kvar!

det börjar kännas i nerverna, nu är det inte många dagar & timmar kvar!
om ni är intresserade att veta vad som händer osker nu pådagarna när jag är borta ska jag försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt! :D idag har det varit en skön dag iskolan, jag & älskling märta hade vattenkrig, det var ap skoj. haha. nu mot kvällen skall jag och figge ut o fira att han har fyllt 18 :) sköj!
imorgon blir det bang på skolan för att dra in till stan med min älskling märta och kolla lite kläder & käka nåt gott.på kvällen blir det fest för dom flesta, jag får festa utan alkohol haha. segt men det ska bli skoj och se alla andra as packade! ;P
och på freedag drar jag, :D kommer sakna många alldelles föör mycket! men det ska bli gott och komma iväg ett tag sen komma hem med nya fina krafter! :D ciiaao så länge mina pussgurkor!  ♥




my life

Kommentarer
Postat av: Natalie

Men kossorna imorgon? Grilla!!:D

2009-04-29 @ 17:26:42
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se
Postat av: Natalie

kossor for life!! :D

2009-04-29 @ 17:40:31
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0