6 april

finfint väder börjar det bli, så man har inte tid för blogg, hahaha :) men får skriva för att ni ska ha nåt att läsa från lilla mig!! (A)
jag är världens gladaste lilla tjej just nu skulle jag tro. :) allt går min väg på ett ungefär. :) hahaha ! det kommer motgångar snart men då får jag ta dom haha!

fredrik, du är världens sötaste :) tackafan för att jag har hittat dig! <3
& martina, figge, emelie, carro, ejka & måååånga många mer, tack för er också. :)
vänskap & kärlek är livet!

idag ska jag lämna tillbaka mina böcker =/ typ 8 veckor försent så det blir 600 spänn där :/ men men. heter man sofia blir det så! sola ska jag martina & ejka göra också. skönt sen ta en promenad i detta fina väder!

tisdags förraveckan gjorde jag figge finfina inköp til mig. strosade runt i stan och hittade två par skor, armband till mig! sen käkade vi, :) sen åkte jag hem till fredrik så lämnade jag av mina grejer där så åkte vi in till stan igen så hittade jag ett par tight så köpte vi kaffe :) mys! så åkte vi hem till honom igen och glodde film sen kom martina figge & john så åkte vi till mcdonalds sen hem :)

onsdags skola o sånt tråk, så åkte ja o hanna o karro in till stan o satte oss vid opran i solen as skönt, så åkte jag tillbaka till skolan o mötte upp martina & fredrik. så åkte vi in till stan och bytte min piercing, sen kom carro så satte vi oss och fika så kom ejka. sen åkte jag & fredrik hem o käka.

torsdags, skola =/ sen åkte jag & martina o tog en fika i stan:) tack för ensamtiden!! :) på kvällen gick vi promenad med carro, sen åkte jag hem till fredrik & sov där :)

fredag, skola! dansen va as kul :) ( för en gångsskull) sen va det paaarty i partille as kul, verkligen lyckat :) sen mötte vi upp fredrik & hans vänner i stan och så åkte vi hem efter en stund o nanade :)

lördag, slappedag, & promenad :)

söndag, mötte figge :) köpte energidryck & twix/snickers, ( våran grej innan promenad ) haha! gick hem till honomo skrev på min sån rosa doftgran! (a) det blev göö snyggt! sen började våran promenad så gcik vi o mötte carro sen åkte vi till john och så kom martina & ejka, så glodde vi film, sen åkte vi in till stan igen! och mötte mysiga människor osv. haha jag har haft en grym vecka iaf! :)

peace ooout :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0