brist på annat

Lovar du att vara ärlig? jajemen
Du heter: Sofia Susanne Emmelina Litsen Åhlén
Smeknamn: Soff, litsen & liten åh klen
Låt som när du är ledsen sörjer till? har ett par
Beroende av: cigg, koffein.
Vad behöver du mest just nu: pengar
Vad tror folk om dig? dom vet att jag inte mår bra så dom behöver inte tro ;) hahaha & negativt att jag är en kaxig liten prick.
Stämmer det? frisk är jag inte riktigt ibland, och kaxig det beror på till vem :)
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen
Vad säger du för att imponera på någon? hoow you doin? haha ne inte den blekaste aning
Hur imponerar man på dig? att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? ohja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: kan vi inte färga håret idag? :)<3
Var bor du? göteborg
Trivs du där: inte exakt där jag bor, men göteborg är det inget fel på :)
Äger du några converse: neej, det kommer snart, men jag har ett par fejk ;)
Sprit, cider, vin eller öl: cider & vin
Vad har du för mobil: sony ericsson w890i
Nästa mål i ditt liv: försöka må så bra som möjligt!
Hur svarar du i mobilen: aa hallå?
Vem ringde du senast? hanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: aa är hemma om 2 minuter. (mamma).
Antal timmar sömn inatt: 6-7 timmar
Sov du ensam: aa med min stampe haha
Brukar du komma i tid: aadå.
När mår du bra: när det är fest och soligt!
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött som ett as.
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt, grått & jeans.
Vad tycker du om fötter: bra att det finns skor.
Vad saknar du: lite livs glädje
Favorit dryck på morgonen: kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 12
Är du blyg? mot nya människor ibland
Sysslar du med någon idrott: dans & gymmar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kan väl hända fall man har tur!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: knulla, runka
Är du nöjd med ditt liv: det funkar väl, har ju varit bättre.
Vad är det värsta du vet? falska folk.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? alldelles för mycket.
Vad längtar du till? resan & sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? aa:)
Vad är det finaste du fått? vet inte riktigt
Om fem månader: har jag börjat 3an
Om ett år?: tar jag nästan studenten
Du samlar på: tändare ;P
Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på hur ledsen jag är..
Har du strumpor på dig nu: ja randiga
Är det okej att gråta: jag skulle vilja kunna gråta mer, men det verkar jag inte kunna
När grät du senast: idag, för en gångskull
Bär du glasögon eller linser: läsglasögon
Har du piercing: aa, öronen, tungan & navel. även haft i läppen
Vill du gifta dig: aa nån gång, om man hittar nåt
Vill du ha barn: ja, :) Är du bra på att laga mat: beror på vad ;)
Är du flygrädd: aa. Hur vig är du: inte så värst
Vilken är din favoritglass: vanilj
Tror du på ett liv efter döden: aadå
Bor dina föräldrar tillsammans: jaop
Vilken ögonfärg har du: Blå
Röker du: aa, tyvärr
Hur ofta tränar/motionerar du: minst 2 gånger i veckan, högst 5, när jag tränar som mest
Vad är det viktigaste i livet?: att må bra & vara glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0