deppiga sofia är i farten

haha, nu fick jag tänka tillbaka itiden, fan vad jag saknar förra sommaren. åmål, basket, folket allt. jag saknar allt det gamla geonom livet iosf. allt var roligt. hade alltid nåt att göra. det har jag nu med men inte på samma sätt. känns som man har förlorat så mycket på små skit som inte ska vara nödvändiga att förlora. åmål va det bästa lilla semestern jag har haft på länge. saknar alla människor. kändes som man hade bott , och känt  alla där när man bara hade varit där en timme typ. alla var så sjukt vänliga, alla fester, alla pratstunder och promenader genom den lilla staden. det är ett minne för livet med mina brudar. saknar tiden med oss också, alla våra hyss och sov stunder hos linda och allt. det var roligt då. nu känns allt tomt och bort glömt. varje dag är ett minne, all musik man lyssnade på då är ett minne, jag känner känslorna genom att lyssna på tex lolliopop, och då känns det nästan bara jobbigt!
men nu ska sofia inte deppa mer för snart drar hon på en feeting resa med familj & släkt, det ska bli så sjukt underbart att få åka bort för ett tag och lägga alla problem på hyllan! resan är eeefterlängtad. jag kommer sakna några stycken, men vissa kommer bara vara skönt att komma ifrån, haha . det är ingen av er som står mig nära som jag inte kommer sakna. hahaha jag får hoppas på att ni kommer sakna mig också hahaha, annars e det ju lite jobbigt! men nu ska jag ta mig en cigg och dricka mitt kaffe 8-) ovanligt! :P sen ska jag vandra till skolan, yipppiie . ska skratta den dagen jag åker av glädje att ni alla kommer vara i skolan när jag ligger och schteker, festar och shoppar loss i miami och jamaica o allt! :D tjiingtjoong så länge!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0