helgen ;

fredags var jag och figge ute och gick i det fina vädret. :) senare var det lite småkrök med martina & ejka istan. sedan åkte vi hemåt och mötte upp figge och jonte och åkte ner till fiskebäck o satt där vid elden. sen var det krigspromenad i bergen för andra gången för mig och figge den dagen hahaha, fast på kvällen hade jag alkohol ikroppen och klackskor haha men inga brutna ben!

lördags; påsk afton, käkade middag med familjen och mormor. sedan var det krök igen. det var en yckad kväll. vi va på linné kök&bar. sedan rullade jag och carro och terese till chez där träffade vi linda o några andra godingar. :) sista stället blev daimond dogs. finfint va det! :)

idag söndag ; dagen började med att jag skulle gå och sola, men nej det var stängt. i rättantur bad figge mig att ringa, så jag gick hem till honom o låg på hans baksida och solade och käkade pigelin!:D gottgott. & duunkade musik!
vi gick och mötte carro & niklas på preem o satt o schtekte i solen där och åt ännu mer glass! gottigott!

när jag kom hem var det tacos som serverades, :) sen tog jag mig ett lååångt bad. hur skönt som helst. efter det tog jag mig min första kopp kaffe, hahaha! gott som satan, jag fixade mig lite snabbt och gick ut och mötte figge igen. vi gick en promenad ner mot fiskebäcks hamn, o fastnade där för hanna, olle och co kom dit!

vi mötte upp carro senare, & träffade john o nicke och åkte runt på bilträffen o sånt. as trevligt! :) finfin dag!
ögonrave! ahahah det är jag allt bra på!! :D:D

imon eller aa idag så kommer min lilla gulliplutt hem! :) sköönt!

I veckan ska jag; 
- träna minst 4 gånger.
- sola som ett as.
- spara pengar! ;/
- börja plugga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0