i'm in war with myself.

sofia hon är duktig hon, om hon bara vill :)

skolan går skiiiiiiiiiiiiit, första dagen idag efter lovet.  jag orkar inte med skolan nu, vill bara ha lovlovlov, få bra betyg för att få börja på nåt chillum jobb och tjäna feta pengar. :) det hade jag inte tackat nej till! åååh, vad jag vill resa nu nu nu! det är ungefär 16 dagar kvar nu. ska bli väldigt skönt må jag säga :) fast jag kommer att sakna alla. men ni får ju ta hand om sverige tills jag kommer hem och tar min plats igen. haha! ( ;

idag vart det iaf skola. hade engelska prov. det gick faktist grymt mycket bättre än väntat. :) kändes fint!
så gick jag och solade och tränade också, duktiga jag. åkte hem käkade, duschade fixade och donade lite, gick och mötte carrobarro på torget så käkade hon så satt vi och ba chillade, så kom fredrik med kims moppe, feeeett kul att köra. det var över 1 årsen jag körde sist, haha så åkte han och jag till michael och chillivippade där sen hem till kim :) trevligt trevligt!! åkte hem och träffade martina senare :)
nu har jag varit hemma och fixat lite med mina kläder. haha nolife, jag borde sova nu egentligen. men behövde kolla igenom vad för kläder jag har och inte hahah.  :)

imon är det tiiiidig skola, feting rast med hannurt. dans och sedan ska jag sola och träna igen :) jag är duktig må jag säga!!!

finfint, nu vill jag ha helg igen!! och bara röööjja loss. fast caaashen finns ju inte på kontot som man vill. haha men det löser sig, det gör det ju alltid? =)

vad hade man gjort utan musik.
jag hade nog dött om det inte fanns.

i will never look back, if i don't have to.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0