lördag

igår var den en skön dag :) jag gjorde mitt egna schema i skolan igår, åkte dit. käkade o anmälde mig frånvarande, sen gick jag och carro till torget o köpte glass och minglade lite, så mötte jag upp martina, så minglade vi runt, och träffade ejka senare. :) så gjorde vi lite ärenden, sen skulle dom sola, & jag drog hem och åkte iväg med pappa o köpte mig en Ipod, en blå sådan ;) haha. sen va lite röj mot kvällen :) as trevligt och träffa massa gamla kompisar! :D

tack martina för att du finns, du betyder allt allt allt,
det bör du nog veta vid detta laget :) haha älskar dig min sockertopp!

idag är det tjejkrök hon sötnosen izabelle som fyllde hela 18 år i måndags!! :)
ska bli gö kul! fast jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig! :O haha panik!
det tråkigaste är att jag inte ska med er ut på krogen :(
men ska bli sjukt kul och träffas såhär! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0