nu åker jag

snart sitter jag på planet. känns sjuuuukt konstigt och overkligt att jag kommer vara borta nästan två hela veckor från er som jag umgås dagligen med. sjuktsjuktsjukt. blir ju gråtfärdig så fort jag tänker den tanken. men ni får lova mig att ta hand om varandra, festa & ha skoj :D jag lovar att ta hand om mig och festa och ha skoj!! och martina du får ta hand om vårat lilla hood, jag älskar dig hjärtat mitt, systrar för alltid vad som än händer! <3

ha det sjuktsjuktsjukt skoj så ses vi om 2 veckor igen!! :D
tjiiingtjooong pling plong!



Kommentarer
Postat av: martina

hahahahah ja gråter hela tiden

2009-05-01 @ 13:41:37
Postat av: Anonym

http://rey.webblogg.se/?tmp=01134820







har börjat blogga nu

2009-05-01 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0