nu vill jag åka!

dagen började med, skola. segt som vanligt! men det gick ganska fort. träffade mina brudar och åkte in till stan, jag fick tag i 3 klänningar, två från gina & en från cubus faktist. första gången jag hittade nåt där. det blev en vit, den blommiga som jaghar på bild i nåt inlägg här under. och en grå :) blev riktigt nöjd. imon ska jag fixa nya solglasögon och lite annat krimskrams! :) det ska bli så sjuuuukt jävla skönt att åka här i från nu! är nervös som fan, men är så glad för att det är så snart! min dag har iaf inte varit den bästa, usch! nu ska jag snart hoppa i säng så jag kommer upp till engelskanationella imorgon bitti kl 8. fint(Y)  nu fyller min bästa bästa figge 18 år :) stoooort grattis till diig! du kommer bli glader  :) ska nana om en stund, ha det finfint!


dwayne michael carter jr! ♥                                    bästa figge 18 år :)         

jag lever för martina reynolds! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0