orka

skolan går sämst, planerna på att träna som ett djur funkar inte. så trött på allt nu, kan man inte gå ner i vikt på typ 2 timmar och vara nöjd sen. vädret har blivit tråkigt igen, kallt grått och trist. men nu känner jag att jag är alldelles för grinig och tråkig. nu ska det posetiva sofia dyka fram igen hoppas jag. längtar som fan till resan 9 dagar kvar typ. på lördag är det krök hos bella sen krogen, ska bli fett kul!

detta ska jag försöka hålla nu i veckan.
imon blir det skola, dans, sola & träna.
torsdag skola, träna&sola
fredag skola, dans, sola & träna.
lördag, träna? krök :)
söndag, träna? chilla gärnet.

nu jävlar, jag håller tummarna, hjälp mig med alla tummar ni har så kommer jag att lyckas. haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Natalie

1, Men varför ska du gå ner i vikt?

2, varför solar du så mycket?

:O

2009-04-21 @ 21:21:39
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se
Postat av: Bellis

älskling, du är bra som du är! ha inte massor av krav! jag finns för dig sofia, alltid <3 Ska bli riktigt kul att festa igen med dig på lördag! :)

2009-04-21 @ 22:34:43
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja håller alla tummar ja har! :D:D

2009-04-22 @ 16:47:44
Postat av: sofia

natalie;

1. jag vill (A)

2. vill bli brun tills jag färgar mitt hår igen, kommer ju inte att ske för jag färgar det imon , hahaaha!



bella;

<3 ska bli roligt tycker jag med, saknar det & att det inte är som förr i skolan också :( finns för dig med!



anonym;

du va då en bra människa må jag säga ;D fast du har ju bara två tummar! hoppas jag (A)

2009-04-22 @ 16:52:41
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0