party like a rockstar

hejhopp!! jag har haft en helt okej helg faktist. var i mölndal både i fredags och idag. i lördags var det bara glida runt på stan ungefär. ska bli as skönt att åka iväg, jag känner fjärillarna i magen varje gång jag tänker på att nästa vecka måste jag börja packa min resväska. det ska bli grymt skönt & kul! men denna veckan ska jag försöka träna så mycket som möjligt iallafall, förska plugga för det mååste jag verkligen! så det kommer bli skola, gymmet, solning & plugg.

på lördag ska vi fira gamlingen izabelle som blir 18 år nu om en halvtimme! så det blir tjejkrök hos snyggingen & senare på kvällen blir det krogen och röja loss! det ska bli trevligt!! annars vet jag inte riktigt vad som händer mer i helgen men det dyker säkert upp nåt kul som kan göra! hoppas jag iaf! :)

sy in lite klännigar måste jag göra så att dom sitter bättre och färga håret lite mörkare ska jag också fixa innan resan. så jag kommer bli så snygg så, mer än vad jag redan är ;) hahaha det kommer bli grymt!

ha det fett skönt, sov gott allihoppa! naajjtnajjt!! peace fuckin' out!


Kommentarer
Postat av: Bellis :)

Yay, på lördag smäller det älskling! :D

2009-04-20 @ 09:19:38
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0