smile now and cry another day cuz noone cares anyway

eller hur ska man tolka alla?

idag har jag haft en go dag! förutom lite komplikationer men det löser dig!
först va det skola, typ 2 lektioner. sedan följde jag med emelie när hon skulle sola så satt jag utanför på ett berg och schtekte i solen! sedan begav vi oss hem till emelie så satt jag på deras altan och solade. fick fan bikiniränder på max en halvtimme haha de e sooft! så gick vi hem till mig när hon var färdig duschad och käkade nudlar och drack kaffe och bara tjötade! sedan duschade jag och gjorde mig iordning så åkte vi till mölndal till gossarna små, fredrik & michael! vi promenerade, satt och tjötade, åt glass & pizza. och drack kaffe, och bara chillade allmänt! :)

allt kommer fixa sig, det gör det nån gång, jag är här vid din sida hela tiden. och jag bryr mig om dig så jag lyssnar alltid om det är nåt du vill prata om! och det hoppas jag du vet nu!! (L)

nu ska jag nana, tack för idag allihoppa! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0