snart är det dax

om några dagar ska jag börja packa inför resan så jag vet att jag har med mig allt. haha, blir så hysteriskt när jag ska packa känns som att man glömmer det mesta. imon är det eeexakt en vecka kvar. ska bli så feeett skönt. men på måndag så ska jag köpa det sista. det är shorts, 2 st klänningar, ett par solglasögon och lite basic linnen. och under nästa vecka kommer mina och mammas beställningar också :) ska bli finfint att förnya garderoben. :)

   
finns även i svart, :)                                                               
men har så många                                                               
svarta klänningar redan!                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0