söndag

äntligen fick man sova ut, för en gång skull och jag kände att det behövdes, stängde av min telefon igår natt. jag vaknade vid 3 av att min bror kom in och väckte mig och sa att klockan var mycket, annars hade jag nog kunnat sova nån timme till! imon skall jag in till stan och köpa dom sista grejorna till resan, ska bli gott. sedan ska jag träffa fredrik så vi får löst allt. och sedan på kvällen ska jag hem och börjar testa kläder och skriva lista om vad jag sa ha med mig. ska bli kul, skönt och spännande att åka iväg. men ändå så nervöst, ledsamt och allt. för jag kommer sakna alla, speciellt martina!

min vecka kommer se ut så här ungefär!

måndag; skola, stan, träffa fredrik. hem.
tisdag: skola, figge fyller år. krogen?
onsdag: skola, sofia & figge dag!
torsdag; sofia & martina dag! och fest.
fredag; åker iväg!
lördag & söndag är det ingen som vet vad som händer och sker!


dwayne michael carter,
du har alltid varit ett stöd för mig och hjälpt mig ur det mesta
och det får du fortsätta med. du är BÄST!
om man ändå kunde få träffa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0