this is how life is.

säger ju det, när allt är på topp, är det nån jävel som förstör.
igår va det en grymt bra dag, jag fixade carros naglar här hemma med martina, sen åt jag och matina typ thai mat, käkade glass och drack kaffe o vi snurrade runt bara :D
sedan kom baksmällen, jävla äckelfittor with no life kastar en burk efter mina tjejer. jag & martina flippa över till max, sen blev det matrix för mig för äcklet puchkickade ut mig från vagnen, sen kom martina och fick pushkick i hövvet o vi sprang ut o in i vagnen som om vi kom från lillhagen, det väärsta är att folk inte gör ett piss. asså en kille slår tjejer, snälla du kan inte ha mycket själv respekt och du blev nog tvä chokad att ja & min syster kom tillbaka för att visa vart gränser går. förutom det var det en bra dag! vi följde carro hem på kvällen, så gick jag, martina & figge hem :)

idag hade det varit fett gött att träna men sjävlklart är det stängt för det är låååångfredag, haha. men ska ut och gå figge & sofia promenad om ett tag, och då behövs det alltid!! energidricka & twix/snickers :) woooonderfuckinfuul! :D haha

jag saknar mitt blåbär som fan nu. vill baara att han ska komma hem nu nu nu!

imon blire krök skulle jag tro :D finfinfint!!

pussssssshaaaaaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0