a place for my head.

imon är det helg igen. taaaacka fan för det!!! :D
imon är det två veckor kvar tills jag åker från detta pisslandet i 13 dagar!
imon har jag & min pannkaka två veckor. alleredan! :)

fredag fredag, underbara efterlängtade fredag. den börjar piss med skola och sådant, sedan beger jag & emelie oss till fredrik & michael. och jag vill göra nåt aaas kul. vad vet jag inte än men nåt kul iallafall!! :D

trött på allt just nu. fuck life days må jag säga. haha fast ändå är livet soft i vissa stunder! knasig känsla där faktist!
jag vill bara lasta av alla dumma känslor som snurrar runt i kroppen, kanske är det så som min psykologilärare sa idag, "dom flesta rökare har obehagliga känslor som sätter sig i magen, och därför röker dom för att trycka undan dom" jag kanske är en av dom, jag har aaalltid ont i magen & jag röker mycket mycket mer än för nåt årsen.
jag skulle också vilja släppa loss allt innombords som inte ska vara där, men det är nåt som gör så att det stannar kvar. vad vet jag, nån dag smäller det, väntar bara på det.



som vanligt blir det

Kommentarer
Postat av: Natalie

AHA trodde ni hade 3veckor!

2009-04-17 @ 09:26:56
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0