ääntligen är det...

äntligen är det FREDAG! det gillar vi vääldans mycket! hade bara två lektioner idag i skolan så jag slutade 11.30 finfina grejer det med, så jag hanna och bella gick mot torget så fortsatte bella mot solariumet, jag och hanna svängde in på sushi stället, så idag för första gången har jag ätit sushi, det va inte det goaste jag ätit men inte det äckligaste men nu är det gjort och de va najs! hahah. sedan kom jonathan förbi, vi gick in på torget igen så fick han köpt ett par byxor sedan åkte jag hem så nu sitter jag här och dricker kaffe och undrar vad jag ska ha på mig ikväll . för det är ju freedag så det blir utgång! ha det finfint så länge, skriver lite senare om jag kommer på nåt att skriva ;)  pusspusspuss*

bildbevis!
jag äter sushi

hanna äter sushi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0