en skön torsdag!

jag & mamma vaknade ganska tidigt idag för att packa ner lite kläder inför plåtningen, pappa kör in oss till stan dit vi fick andressen, men sjäälvklart som med allt annat va det fel adress så jag och mamma på 13 minuter från innegatorna vid ullevi typ till kungsgatan, vi var helt vilse men ändå gick det ganska snabbt! satte oss där stressade som få och väntade på att få bli sminkade, självklart lät jag amma gå först för det var ju ändå hon som bjöd med mig dit, haha. sedan va det min tur och jag valde att få en lite mer sommarlook, med brun vit & lite skimrande ögonskugga osv! sedan dax för plåtning, det va gö kul att stå där i centrum och bli fotad, och mamma såg så glad ut när hon blev plåtad, fast jag blev inte supernöjd med några av mina bilder, men jag och mamma lyckades ta hem 51 bilder iaf, av 162. ganska många bortvalda! haha men det va jätte kul! sedan tog jag och mamma en baugette och en kaffe på café mio och sedan åkte vi hem! där slängde jag i hårfärg i mitt hår för att få bort utväxt oså! och det blev lite mörkare än vad jag hade tänkt mig, men det får duga! hahah.
sen mötte jag linda & martina så tog vi oss en promenad ner till rörvik, satt där ett väldanstag och bara skrattade o tjötade! sedan en sväng hem till mig och drack te! nu ska jag snart gå och lägga mig, för imon ska vi till onsala över helgen!!! yeeey! guuu va skönt att komma bort igen från gööteborg! :D hejdå alla negativa saker, hej allt posetivt, imon om det är fint väder då så ska vi grilla och dricka lite vin! jättemyys! hahah, ha det finfint! godnatt. pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0