glad på nytt igen!

har varit i stan med älskling, vi tappade humöret verkligen efter nån timme utan att hitta nåt, förutom en skinjacka till mig som jag inte hade råd med idag! hahah och hon hittade en fin skinnjacka hon med. :) men i sista sekund innan vi skulle hem så gick vi in på gina, och där vart det rea, me like! haha "i'm going in" jag hittade ett vanligt vitt basiclinne och en häng & släng tröja! så det blev bra till slut ändå! :D

nu har jag tagit mig en snabb dusch och sitter och nördar mig på facebook med alla mina spel! ska in till stan sen med mina tjejer och ta en fika sedan kolla hammerfall på götaplatsen kl 21.30! ska slänga på mig nåt nu och fixa håret! pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0