kanon helg

det var en grymme helg, fredagen började med sol & bad med sötnosarna! litet förkrök hos mig & sedan ut och vi hamnade på golden, det va najsnajs! kom hem vid halv 3 och satt och minglade med min bror, hans polare & (en däckad) martina, haha. lördagen va det tidigt uppe för att dra ner till badet och pressa lite till, måste ju ta vara på solen, som nu inte varade så länge för idag är det ju spöregn, mindre kul faktist! men lördagen fortsatte med pizza efter badet och sedan hem och där va det fullt hus med några av min brors polare som skulle kröka, och jag blev bjuden på lite groggar så jag fastnade hemma längre än planerat, men sedan drog jag och martina hem till linda och robert där min tvilling och natte var och kollade film! det va mys! sedan hem dax och plockade undan massa flaskor glad och burkar sedan somnade jag som en sten och hörde inte att min bror och 3 till kom hem och efterfestade, hahah. och idag har jag bara varit hemma och inte gjort nåt vättigt alls typ. rensar lite i garderoben i brist på annat. ska förnya den lite smått nu iveckan så de blir gott! och imon ska jag åka och lämna tillbaka mina klackskor som har knäckts på mitten! mindre bra asså! men får hoppas att jag får byta till ett par andra! :D det va min helg, haha ha det finfint och lyssna på låten med kärlek! ryser när jag lyssnar på det! bästa! haha pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0