man blir så glad



nu är man glad igen! shopping ger än lycka. haha. va iväg med mamma imorse för att lämna tillbaka mina skor, det gick så bra så, fick pengarna tillbaka och köpte ett par svarta fejk converse och ett par andra högklackade skor! sedan stor handlade vi och jag fick mig min nya solotidning så nu har jag nåt och göra inatt, haha sedan träffade jag martina efter jag hade varit hemma snabbt och hjälp mamma bära upp kassarna, så bar det av till torget. där hittade jag ett par svarta jeansleggings och ett par jeans! och imon så drar vi in till stan för att kolla toppar osv. i'm happy! ;P hahah
imon ska jag nog ta och tona håret igen och få bort utväxt osv.
torsdag ska jag & mamma till en fotostudo och hon tjejen tringde idag och sa att jag också skulle få bli sminkad och fotad, guu så kul det ska bli! :D och snart börjar vi skolan :/ men innan dess är det ju dead by april live på scenen på liseberg den 21/8 sedan troligen ut och röjja! ha det finfint! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0