min goa helg, tjaaalalalala!

nu ska jag berätta hur min fredag såg ut, nu är ni allt nyfikna va ;O haha!
vaknade upp vid 12 ungefär, slängde på mig kläder och hoppa upp på cykeln och cyklade iväg till sportlife och solade. cyklade sedan vidare till torget köpte ett grattis kort till petter! cyklade vidare hem och åt frukost och hoppade in i duschen, minglade runt lite för mig själv i musikens värld och fixade mig lite smått inför petters 20års firande. när jag va sisådär klar gick jag ner till martina och fixade det sista. drack citronlikör och det var inte gott! usch. haha vi vandrade bort till joss och tog bussen ner till petter! där va det mat och trevligt folk. och sedan utgång! det var en lyckad kväll förutom att jag hade så ont i mina fötter, aldrig mer nya oingångna pumps! tog av mig dom och fick en liten glas bit i stortån, och det gjorde ont det med, haha jävla fötter! men nu mår dom bättre.

idag lördag vaknade jag äckligt bakis, nästan fortfarande full. somnade nån timme efter jag kom hem igår och vaknade 10. så fyra timmar sömn va ingen hit. iaf, jag va ju tvungen till att damsuga osv innan mamma och pappa kom hem idag, så det gjorde jag så duktog som jag är, la mig i ett gott bad med ansiktsmask och läste min bok "oskulldsfulla"  helt okej bok, har några få sidor kvar. sedan fixade jag naglarna i brist på annat och har kollat massa avsnitt av G's to gents! ganska kul faktist och lite london ink också! sedan kom mami och pappa hem då blev det tjöt tjöt om hur dom hade haft det och vad jag har gjort under de senaste dagarna! sedan blev det bakis mat, kyckling rulle ♥ på det må jag säga. nu dom sista timmarna så har jag och mamma suttit och pratat en massa på balkongen i det sköna vädret!  jag älskar dig mamma! nu ska jag läsa färdigt boken sen däcka och vakna upp med mer ångest inför skolan på måndag, för imon ska jag och mamma åka och köpa skolgrejer :/ somebody kill me, please? (A) hoppas ni har haft en bra helg för det har jag haft! godnatt & sov så gott! pusspusspuss*


favvolåten nu, blir gråtfärdig varje gång jag hör den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0