när vet man?

         när allt känns dåligt
    vill man skratta eller gråta
för mig brukar det vara en gåta
           så jag gör de båda


jag har iaf haft världens bästa söndag till onsdag, varit på gullholmen med mamma, pappa lilkusin & martina! det var dom mest avslappnade dagarna under hela sommarlovet tror jag! tänkte inte på nåt annat än mig själv. men självklart när man kommer hem igen så kommer allt tillbaka. man kommer aldrig ifrån nåt känns det som! haha nu sitter jag trött och skrattar åt mig själv, jag kan inte sova men ska göra ett nytt försök snart igen. men jag satt och läste igenom min blogg och typ 75% av allt som är skrivet är negativt. det känns ju mindre bra, men aa hahah sånt är livet tydligen. saknar min mamma just nu!
jaja godnatt! pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0