och så va denna...

och nu så börjar även denna söndagen gå mot sitt slut!
nu ikväll har jag varit med dom två bästa inne i stan och fikat och bara suttit och tjötat om allt och ingenting! dom var nog ganska stressade inne på condeco idag för i martinas varma oboy var det bara pulver typ. as äckligt jag skulle smaka på den och fick mig en stor klump pulver bara, haha men vi fick den bytt och min chai latte va inte den bästa heller. men men sånt är livet! hahah. nu ska jag ta mig en kopp te, sätta mig på balkongen och filosofera lite sedan försöka sova, jag börjar 12.15 imorgon tror jag så det är chill hinner nog sola innan skolan också, gött gött! pusspusspuss*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0