regnitgt värre asså!

igår va det fullt party från halv 6, haha. satt hemma med martina och kröka lite åkte och träffa hanna sedan in mot stan, hamnade på queen där vi träffa ett antal människor, skoj skoj. i slutet av kvällen drog vi en sväng till cheers där bella och co satt. lyckad kväll. :)
idag vaknade jag vid halv 1 gjorde mig frukost och kaffe. och idag är det gårdsfest, haha och mamma ville verkligen att jag ska gå dit och hälsa på mina mostrar osv. men vi får la se, nu precis när hon gick ut började det spöregna och våran inglasning va öppen så hörde jag att det börja regna, så sprang jag ut på balkongen för att stänga och när jag va klar va jag pisseblöt. hahaha! harregud sverige måste ju bli känt för det regnigaste landet ;O klämde mitt finger också när jag skulle stänga inglasningen haha.
men idag blir det iaf bara att ta det lungt med min madame viting. ;P
& petter hoppas du får det grymt nu i kalmar,
ses när du kommer hem på besök igen! :)

ha en bra dag, hörs senare! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0