söndag igen,

godmorgon! nu vart det söndag igen, tiden går för fort tycker jag!
imon är det ny vecka med nya krafter.
i går lördag, va jag hemma mesta tiden av dagen, gick ner till mamma, mormor & moster på gårdsfesten en snabbis. när vi va hemma satt jag och mamma och lyssna på massa låtar & kolla massa videor på MJ och massa andra, satt och tjötade i spöregnet. haha sedan mot kvällen gick jag ner till martina så satt vi med sussan och becca, kollade tv, film & satt och tjötade. sedan gick jag och martina ut en liten stund, sen va det hem gång och jag somnade nästan direkt! gott. och nu har jag vaknat ska äta frukost & ta min cykel och cykla bort till sportlife och sola vid 2 tiden! höres senare! pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0