updates

min onsdag började med att läsa min bok på balkongen i solen igen! hur härligt som hellst. gjorde mig iordning snabbt, mötte jonathan stod och tjötade med honom och så gick vi och mötte linda sen kom märtis och ejka! promenerade lite, senare på kvällen hamnade vi hos mig och drack te, och gjorde ganska äckliga cocosbollar, haha men det blev ett litet farväl av linda som åkte nu i torsdags till kreta, så nu ligger hon där i värmen medans vi har regn idag :( orättvist! 

tordagen blev gå på en kontroll vid 1, allt va som det skulle. promenerade bort till torget och köpta mig hårfärg, slingade det lite ljusare. men jaghade kunnat ha i det lite till, för det syns knappt, haha! men det blev helt okej. sedan tvättade jag som en dåre. jag och min bror käkade pizza och sedan kom martina ejka och natte på besök:D myskväll på min balkong!

idag fyller petter 20! grattis för typ 7de gången! hahah. ska iväg och sola snart! sedan blir det att göra iordning sig inför petters krök ikväll! det ska bli naajs! ska göra mig lite fräsch för regnet :/ haha! hörs senare! pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0