4 dagar kvar på året

nu har jag vaknat och har blivit rå förkyld, det är mindre najs. och telefonen börjar fungera nu har det rullat in ett par sms här som folk skickade igår. det är ju jätteeekul att man inte kan bli nådd och inte nå andra, mums på den. fan. men jag måste iaf till torget och lämna in min klocka så jag kan använda den, den är ju typ 3 mil förstor och sedan köpa nya örhängen för dom tappade jag bort i fredag eller iaf ett hahah. så vi får se när jag rullar dit. senare ska jag sola med mami och mört om mamma mår bättre. och efter det kanske träffa en annan vän, vi får lookiie lookie på detta haha, ha en goo seg söndag allihoppa! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0