freedag

kan det bli en skönare fredag?
idag var det ingen skola för mig inte. sov till halv 11 ungefär, gjorde iordning min latte, käka frukost och fixade te maj. sedan bar det av för att möta carro och emelie på torget och promenerade till skolan där det var luciaframträdande för mig gick det väl sådär men överlag var det faktiskt bättre än igår! :D
Jag, mamma och martina åkte och handlade lite godis sedan bänkade vi oss framför tv och kollade Idol och jaaaa ERIK vann! han är ju så himle söt han! :) skön fredagskväll, jag gillar't. :) pusspusspuss*


Min vackra lucia & jag! <3


Kommentarer
Postat av: EmelieJenniHolm

Underbara älskade sofia , alltid vi <3

2009-12-14 @ 18:28:46
URL: http://emeliejenniholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0