God jul på er alla

ja nu är det julafton & det känns typ inte, eller jo lite mer än innan jag hade slått in alla julklappar men annars inte ändå om det är snö ute, granen är påklädd och mat i mängder så har jag inte den där goa julkänslan än. kommer väl när kalle anka startar kl 15.00 hahah
iaf, min onsdag såg ut så här; jobbet, hade mycket att göra fram till lunch (kl 11.00) sedan ingenting typ. jag och pappa kom iväg från jobbet vid halv 2 så det va ju najs så där dagen innan julafton. :D , sedan bar det av att sola och köpa pizza med mamma. färgat håret idag, slå in julklappar, träffade martina en snabbis och fortsätta med julklapparna och spela bingolotto mittimellan allt, ja så kan det ju gå, nu är jag helt slut tuppade av i soffan för ett tag sen så nu ska jag hoppa i säng och soooova för en gångskull känns det som. ha en god jul så säger jag godnatt! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0