Hörde jag någon säga....

piff&puff lever livet?
JAA FÖ FÄÄN! hahahahahahaha!! jag gillar slutet på år 2009, oooförglömligt, hoppas på en fet jävla start på det nya 2010! hahah det kommer bildbevis snart, ;P
min söndag blev såhär; torget med carro fick köpt mig en brun cardigan, örhängen, halsband och fixade min klocka så nu är den användbar efter det åkte jag hem och duscha sedan åkte jag och pappa och handlade mat, det blev Suuuushii, efter det blev det stress till solariumet med mört, och jääääääävla comviq! hatar det när ma inte kan ringa eller smsa! jaja sedan blev det julmust och bowling hos märt, nu ska jag snart nana! hahahahaha ha det fint pusspusspuss*


Kommentarer
Postat av: caroline

Oförglömligt <3

2009-12-28 @ 10:20:49
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0