if today was your last day?

idag har det varit en go, men jävlans trött dag! dagen började med stress stress för att komma till skolan, fixade mig på en kvart - 20 minuter sedan bums iväg till frukosten med tjejerna i kören! efter frukosten blev det en timme på fotolektionen så man inte får sig ett fett IG där, för det gillar vi inte! sen var det sång sång och åter sång från kl 10 till kvart i 3. det blev lite segt i vissa lägen och islutet va det ingen som va pepp på nåt så vi flummade en del hahah och emeliepämelie blev lucia :)

efter repetionen så åkte jag, carro och hanna in till stan så fick jag köpt mig en julklapp till min bror. najs som fään hihi. och nu sitter jag här hemma och ögonen går i kors känns det som, haha men soft som satan att jag är ledig imorgon! :) "GILLA"
en av mina nya favorit låtar, löööv iit!

pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0