if tomorrow was to late

tisdag; sol, skolfri, trött & magont!

somnade med magont, vaknade med magont, har magont och finns ingenting att göra åt det!
vaknade vid halv 11 ungefär, gick upp och tog mig en kopp kaffe sedan ringer min sjukling och vi åker till torget snabbt. när jag kom hem hade mamma köpt nybakat bröd så vi gjorde oss frallor med ost och gurka och jag gjorde skum oboy med min nya mjölk skummare, mumsigt! nu väntar kaffe och en cocosboll. pusspusspuss*

det kommer vågor av saknad.
det kommer vågor av längtan
det kommer vågor av frågor

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fyfan vad jag lider med dig. Magont är det värsta som finns!

2009-12-08 @ 13:55:20
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0