I’m such a fucking lady

1;a december, tiden går fort kändes som vi precis har börjat efter sommaren men nu är det bara 17 dagar kvar tills vi går på jullov. mysigt, det är liite kallare idag än vad det har varit så den mysiga vinterkylan är väl påväg och hoppas på en vit jul utan en massa slask! :)

idag hade jag bara en ektion som vanligt men vi fick sluta en halvtimme tidigare så det va ju liite ovärt att ens åka till skolan och först bli ihjäl skrämd av linda & bus co. tutandes på mig på morgonen hahah.

nu har jag legat halv däckad i min säng och läst min bok sedan 11, mår inte på topp efter sprutans om togs igår, men men det går över snart hoppas jag. senare blir det väl ut och gå i detta soliga men dock kyliga väder. :)

pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0