Juldagen. .

festen har redan satt igång!
Julafton i en kort version; Ni vet hur den började för det står i inlägget innan. ;D Innan jag träffade Martina och tjötade med henne så öppnade vi julklapparna och skrapade triss lotter. För första gången vann jag på 3 av 6 lotter och det var 25x2 på alla tre så jag skrapade hem 150 spen, gillar vi, haha och jag fick min klocka meen den var förstor så jag måste lämna in den, underkläder, perfym, presentkort, pengar, kläder och lite små saker, Nöjd sofia! haha sedan mötte jag Martina och bytte julklappar, och Bästis halsbanden va skiiit fina på, älskar den silvriga färgen, och våra goströjor! haha sen gick jag hem och målade naglarna kollade Kalleanka och hjälpte till lite, sedan fixade jag mig iordning inför kvällen. Så kom en del av släkten så vi satt och tjötade medans vi väntade på den andra delen, när dom hade anlänt så blev det mat i massor, tjöt och skratt. När magen var överfull blev det lite underhållning av moster, krister & ronja och harre min skapare haha de va skoj, Björn gjorde en kluring till oss som vi skulle lösa men nee det gick åt helvette, det blev andra världskriget ist för alla är sånna dåliga förlorare hahah sånt är livet, sedan mot slutet blev det dans runt datastolen! hahah endast våran släkt gör sånt ;D och lite julklappsöpnning, det blev pengar & den bästa julklappen ever; Min kusin Ida och hennes fästman Björn ska gifta sig den 19 juni! Alla blev så chokade av gläjde så det blev kram&gråtkalas! :D <3
Sedan blev det stress stress för Louuuie och Richard skrek att jag & min bror skulle skynda oss ut för vi skulle till Alex och bilen väntade så jag glömde min mobil i all hast! Men de va en go aavslutning på julafton, första gången vi alla krökade på julaftonsnatten hahah, bror och jag var la hemma vid 4 satt uppe och tjöta till kl 6 och ändå är jag vaken nu och pigg. Ikväll blire utgång så de e nääjs! :D hoppas ni alla hade en bra julafton! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0