JULLOV!

Jag gillar det till max! Sitta hemma i kylan med gottgott & myskläder + låånga sovmorgonar! Kan det bli bättre?
Idag fredag. De var dax vid kl 7 att gå till skolan där vi inte gjorde ett piss typ tills kl 9.15 & 10.00 då va det avslutning & allt gick bra, va så trött och ville bara gå hem så mitt på scen glömde jag av att sjunga när jag tände mina tomtebloss! hahah så kan de gå & dansarna, ni va skit fräcka!
När allt var slut så åkte jag, martina, hanna & carro in till stan det blev mat på Subway sedan bar det av till jobbet satt på informationsgrejs i 3h med mörten! Nu har jag varit hemma ett tag och fått mat i magen och dricker kaffe. Nu väntas det en såkallad CHILLFredag! Alla andra som är ute och dansar loss, dansa åt mig med så ses vi på juldagen i dimman ute på krogarna! hahaha.
pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha, alla är verkligen ute och festar men ofta man inte är död efter en dag som denna!



Ni sjöng vackert!:)

2009-12-18 @ 19:18:27
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0