livet blir vad...

.. man gör det till.
idag har man känt sig lite vuxen, mötte martina vid 9 åkte in till stan köpte oss varsin kaffe sedan bar det väg till arbetsintervjun, och jo det gick väl sådär. får reda på det nu iveckan om man får jobbet eller inte. vi får väl se! Ska inte vara för kritisk och inte för glad, allt kan hända!
Fikade med Louuuie på Expresso house efter intervjun och snackade lite skit, :) mycket mysigt. Kom precis hem efter en snabb spårvagnstur som brukar kännas som att det tar en evighet men jag lyssnade på musik och spelade på mobilen, och då gick det fort. hahah ska fixa mig lite kaffe och sedan vänta på att lille emelie ska höra av sig så ska jag hjälpa henne med sin traguspiercing. och jag måste tillägga jag har sån träningsverk i mina armar! dom skakar varje gång jag lyfter på dom hahaha. men ha det gott så länge sa den bänge! haha
pusspusspuss*


här är en sjukt dålig bild på min klänning!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Fin den vart! :D Du får inviga den så man får se den på dig också ;)

2009-12-15 @ 16:13:11
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0