lördags kvällen

sjukt go lördag!
man mår som man förtjänar efter en galen utekväll.
gick hem till mörten där det var middag för släkten, (JA, jag är en familjemedlem där :)) hihi sedan blev det film, och ett stor Damp på våra mobiler, tele2 va helt fuckt up idag så kunde inte skicka sms eller få några samtal. meeen sedan blev det en hel bowling tunering, Striiiiiiiiiiiiiiiiiike. kom igen nu britt-marie kör fö faa-aan. hahaha vi lät som 10 huligan killar när ja o martina spelade, skoj som satan! :D nu ska jag hoppa i säng typ och ta igen alla timmars sömn jag har missat under hela ddenna veckan, så heeeej då! :D pusspusspuss*



Kommentarer
Postat av: caroline

ååå jag gillar verlikgen den bilden eller inte :P

du får skicka alla bilder :)

2009-12-27 @ 10:27:08
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0