måndag, ny vecka med nya krafter!

I have heard myself cry 'never again'
måndag måndag måndag, hoppas ni alla har haft en go första dag på lovet. Själv gick man upp halv 6 för att åka iväg i snön till jobbet kl 6. började jobba vid halv 7, mysigt må jag säga. haha ne men det va soft ingenting att göra typ. jobbade 15 minuter sedan väntade jag på tanten som var seg med att packa mina grejer som jag skulle fixa iordning sedan så jag hade rast 45 min i timmen ungefär. & rasterna såg ungefär ut såhär; hämta kaffe tog en cigg med malin hämta kaffe, satt vid facebook, hämta mer kaffe satt och löste korsord, hämta kaffe jobba. så ja, jag kom upp till minst 25 koppar kaffe i oolika smaker, haha kaffe med choklad, cafelatte, capputiono, vanligt kaffe, kaffe med skummad mjölk, kaffe med skummad mjölk och socker! hahah.
Nu har jag varit hemma sedan 4 typ, käkade och gick ner och träna en halvtimme nu sitter jag här och muppar. Ska snart fixa mat tills imorgon och sedan in i duschen.
Kaanske kanske har jobb halva onsdagen också gott med pengaaar. kneeg kneeg. hahah känner mig gammal nu föfään. ;D jaja ha det gott så länge! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0